یـــــــــاســـیــــن

یـــــــــاســـیــــن

کسی چه میداند . شاید ( یــــا ســیــن ) همان ( یـــا حــســیــن بـی ســر ) باشد
یـــــــــاســـیــــن

یـــــــــاســـیــــن

کسی چه میداند . شاید ( یــــا ســیــن ) همان ( یـــا حــســیــن بـی ســر ) باشد

خادم الشهدا

بسم رب الشهدا ....


در ابتدا خدمت صاحب این عکس سلام میفرستم و درود خودم رو به ایشون میرسونم اما مدت ها بود  که مسئله ای فکر من رو به خودش مشغول کرده بود و با شناختن این شهید و صحبت با خانواده ی شهدا به خصوص بعد از مراسم گرامی داشت شهید سید مجتبی علمدار ، عزمم برای بیان این فکر راسخ تر شده .


در ماه های اخیر شاهد لقب هایی هرچند درست و به حق نسبت به شهید بزرگوار حجت الله رحیمی بودم . لقب هایی مثل : شهید هزاره سوم ،داداش حجت (خصوصا در بین خانوم ها ) ، سید خادمان شهدا و معروف ترین لقب ها خادم الشهدا .


البته من در خصوص درستی و صحت این القاب و یا ذکر آنها صحبتی ندارم اما آیا بولد کردن یک شهید و بت ساختن از آن و باعث به حاشیه رفتن دیگر شهدا کار درستیه ؟

به شخصه بارها از زبان خانواده ی شهدا شنیده ام که از به فراموشی سپرده شدن فرزندانشان گلایه دارند .

خواهش میکنم به این مطالب با ذهنی باز و دور از تعصب نگاه کنید . من هم مثل خیلی از مردم شهیدی را بیش از دیگر شهدا دوست داشته و به آن علاقه مندم اما .....


                                                                                           یا حق

نظرات 5 + ارسال نظر
غریبه چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 11:20

سلام . ببخشید میشه بگین چرا شما رو هژیر صدا میکنن ؟

عاشق کربلا جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 16:26 http://www.asheghanghaem.blogfa.com

سلام...ممنونم جوابمو دادین....
ان شالله لحظه لحظه های زنگیتون پرازیاد شهداباشه....
درضمن اگه از مطالب وبلاگم خوشتون اومد کپی کنین..عیبی نداره.بلکه خوشحال میشم.چون همه این مطالب برای امام زمانه..فقط قبلش یه صلوات بفرستین..ممنون میشم.
یاعلی

سلام .
ممنون از لطفتون

اللهـــــــــــــــــــــــــــــــــــم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم



__________________ یا حق ______________

پسر انحرافی جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 15:17 http://arefesiasi.blogfa.com

سلام .
کاش مدعیان از ادب شهدا یاد بگیرند .
یا علی
زنده باد بهار

سلام

سال ها از راندن آدم گذشت / ای دریغ ، آدمیت برنگشت

عاشق کربلا جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 11:31 http://www.asheghanghaem.blogfa.com

سلام اقای هژیر..واقعا ممنونم که این پست رو گزاشتین....
نمیخوام بگم گل گفتین...یانمیخوام بگم توهین کردین...این الان سطح عقیده وفکر شمابود درست....بهش احترام میزارم وتوهین نمیکنم....
اگه میبینین خانم ها بهش میگن داداشی.....پس به نظرتون غیر ازاین کلمه از چه لفظی استفاده کنن؟؟؟من دیگران رو کار ندارم..خود خودمو میگم....اولا:من اقاحجت رو به بت تبدیل نکردم...ونمیپرستمش.من خدای خودمو میپرستم....واقاحجت روبه چشم همه شهدا قبول دارم..وخییلیی بهشون وابسته ام....
ثانیا:اقاحجت نه تنها توقلب بنده هستن بلکه تو کل فضای اتاقمو پرکرده......چون واقعا مثل دیگه شهدا دوستش دارم بلکه بیشتر.....
یه سوال:به نظرشما اگه یه دختر بیاد بایه پسر نامحرم توخیابون یاهرجای دیگه دوست بشه....وهزار غلط کاری دیگه کنه خوبه؟؟؟؟؟یا یکی مثل بنده بیاد باتمام شهدا رفاقت کنه...کاراش کارای اونا بشه...فکرش مثل فکراونا بشه..تابتونه به خدای خودش نزدیکتربشه خوبه؟؟؟؟؟؟البته اگه طرح یه وبلاگی به اسم خادم بچه ارزشی ها رو دیده باشین...اینم ادرسشهhttp://mirzabeigi.com متوجه منظور بنده میشین....
اینکه یکی اینقدر بایه شهید خو بگیره تا ثواب نمازاشو...ثواب دعاهاشو..ثواب حتی ذکر یه صلواتشو تقدیم به شهید کنه بده؟؟؟؟
بیشتر رسانه ها به شهید حجت گفتن همت نسل سوم..خوب درست گفتن دیگه.....
ان شالله متوجه حرفم شدین....یه وقت فکرنکنین بالحن بد صحبت کردم..نه خیر کاملا باخونسردی نوشتم....
منتظر پاسخ شما هستم..
موفق باشین.
یازهرا(س)

سلام.
اولا از این که وقت میزارثید و به وبلاگ اینجانب سر میزنید و نکته هایی که به نظرتون میاد رو میگید متشکرم .
بنده هرگز در ارتباط با درست یا غلط بودن صفاتی که برای این شهید بزرگوار که البته برای بنده بسیار محترم هستننقل میشه چیزی نگفتم و کمااینکه در مطلبم نوشتم که درست و به حق.
در ارتباط با مسئله دوستی دختر ها که فرمودید . باید متذکر بشم که بنده به هیچ وجه نگفتم که ارتباط قلبی یک دختر خانوم با شهدا دارای مشکله چه بسا بسیار هم عالیه .
همانطور که شما در آخر مطلبم مشهاده میکنید ، گفتم که بنده هم شهیدی رو بیش از شهدای دیگر دوست دارم .
و اما حرف آخر و اصلیه بنده :
بنده به هیچ وجه با معرفی شهدا و یا این شهید به خصوص کاری ندارم . دیدید که از شهید دیگری هم اسم بردم .
حرف من اینه که با بولد شدن این شهدا شهدای دیگه کاملا فراموش شدن .
این پست من مربوط به کم کردن هواداران این شهدیان به خصوص نیست بلکه دعوت برای کار کردن بیشتر در ارتباط با دیگر شهدا ست که خیلی ها حتی در خانواده ی خودشون هم فراموش شده اند

بازهم از اینکه برای خوندن مطالب وبلاگم وقت میزارید ممنونم /

---------------------یا حق ----------------

عاشق کربلا جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 11:20 http://www.asheghanghaem.blogfa.com

امام على علیه‌السلام(در سفارش به فرزند بزرگوار خود امام حسن علیه السلام):

إنَّما قَلبُ الحَدَثِ کَالأَرضِ الخالِیَةِ ما اُلقِیَ فی‌ها مِن شَیءٍ قَبِلَتهُ فَبادَرتُکَ بِالأَدَبِ قَبلَ أن یَقسُوَ قَلبُکَ، وَیشتَغِلَ لُبُّکَ؛

همانا دلِ جوان، مانند زمینِ کشت‌ناشده است. آنچه در آن افکنده شود، می‌پذیرد. ازاینرو، پیش از آنکه دلت سخت گردد و خِردت سرگرم شود، به تربیت تو همّت گماشتم.

نهج البلاغة: الکتاب ۳۱ / منتخب میزان الحکمه، ص416

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[گل]
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[گل]
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ[گل]
ــــــــــــــــ[گل]

سلام..بروزم..خوشحال میشم تشریف بیارین
یاعلی

علیک سلام
چشم حتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.